#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • HR
  • Nabavka
  • Marketing
  • Automotive
  • Podešavanja procesa
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Servis
  • Podaci o organizaciji
  • Postavke
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • Trebovanja
  • Flota
  • Email komunikacija
  • SLA
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Narudžbine dobavljaču
  • Zaposleni
  • Help Desk
  • Cenovnici
  • Subjekti
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Narudžbine kupaca
  • Situacije
  • Katalog proizvoda
  • Prodaja
  • Finansije
  • Baza znanja
  • Odsustva
  • Evidencija prijema
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Stored Procedures
  • Editor
  • Database
  • Kampanje
  • Transakcioni dokumenti
  • Tenderi
  • Onboarding
  • Multiple company user
  • Ecommerce
  • Nabavka
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Održavanje
  • Nabavka
  • Fakturisanje
  • Osnovne definicije
  • Test
  • Stored Procedures na klijentu
  • Forme
  • Cloudflare
  • Projekti
  • Klijentska aplikacija
  • Registracija
  • Brendovi
  • Api integracije
  • Web sajt
  • HR
  • Fleet
  • Prodaja
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Dugovanja
  • Help desk
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Jedinice mera
  • Prodaja
  • Kreiranje novog predmeta
  • Komponente
  • Wrapper
  • Wrapper
  • SQL
  • Dodavanje dashboarda
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Nabavka vozila
  • Registracija
  • Billing planovi
  • Ponude
  • Cenovnik delova
  • Vozila
  • Templejti vozila
  • Cenovnik guma
  • Klijentski ugovori
  • Tipovi ugovora
  • Servisi
  • Ulazni računi
  • Google
  • Workflow
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Templejti
  • Podaci
  • Narudžbina
  • Nabavka
  • Komponente
  • Poreske stope
  • Dilerske ponude
  • Projektna ponuda
  • Otvorene stavke
  • Narudžbenice
  • Vrste proizvoda
  • Katalog prozvoda
  • Avansi
  • Komunikacija
  • Stilizacija
  • Tabele
  • Atributi
  • Moj eRačun
  • Leasing ugovori
  • Štete
  • Fleet settings
  • Kratkoročni najam
  • Cenovnik hotela guma
  • Templejti guma
  • Brendovi
  • Primopredaje
  • Tekstovi
  • Kazne
  • Postmark
  • Messaging
  • Widgeti
  • Code
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Valute
  • Dokumenti
  • Prijemi
  • Fakture
  • Projektne ponude
  • Izdavanja
  • Države
  • Zadaci
  • Korpa
  • Custom code
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Tipovi finansiranja
  • Fakturisanje
  • Tipovi goriva
  • Kilometraže
  • Tipovi vozila
  • Servisni partneri
  • InfoBiro
  • Resursi
  • Termini
  • Regioni
  • Magacinski prenosi
  • Poštanski brojevi
  • Aktivnosti
  • Report
  • OpenAI
  • Kategorije vozila
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • Kalkulacija utroška
  • Deobni modeli
  • Skladišta
  • Plan realizacije
  • JS Code
  • Portali
  • Dupliranje predmeta
  • Predmeti
  • Email
  • Ananas
  • Back office
  • Struktura podataka
  • Biblioteka
  • Fontovi
  • New node
  • Kolačići (Cookies)
  • SQL
  • Kreiranje podataka
  • Front office
  • Njuškalo
  • Shopster
  • Kreiranje formulara
  • Marketing
  • Meni
  • Main.js
  • Subjekti
  • Aaa
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)

    Na katalogu proizvoda postoji opcija da se oceni neki proizvod. Za svaki status u katalogu proizvoda je moguće definisati posebnu anketu. Anketa se kreira kao "formular" atribut u okviru predmeta Kataloga proizvoda.

    Kreiranje i odabir ankete

    Prvi korak koji treba da se odradi prilikom postavljanja anketa, jeste da se kreiraju sve ankete i da se povežu sa odgovarajućim statusima.

    Kreiranje

    Anketa se kreira tako što se u podešavanjima predmeta "Katalog proizvoda" pod grupom atrbuti kreira "formular" atribut.

    Unutar formulara kreiraju se polja koja će se popunjavati prilikom anketiranja. Tipovi polja koji se koriste su: text, textarea, numeric, select, checkbox. 

    Odabir

    U podešavanjima predmeta "Katalog proizvoda" pod grupom "Workflow" se nalaze svi definisani statusi za taj predmet. Klikom na željeni status otvaraju se podešavanja za taj status.

    Pri dnu podešavanja, nalazi se sekcija "Zadovoljstvo klijenata". Pod poljem "Formular zadovoljstva" se bira željena anketa koja će se prikazivati na proizvodima koji su u datom statusu.
    Stranica sajta na kojoj se prikazuje je stranica detaljnog prikaza proizvoda (uglavom "Detaljan prikaz proizvoda").
    U polje "Pozivni tekst" se unosi pozdravna poruka koja će se prikazivati na početku ankete.

    Primer kako ta anketa izgleda kada je otvorena:

    Inicijalizacija

    Da bi otvorili željenu anketu na frontu, potrebno je pozvati funkciju openCustomerSat() i definisati njene prateće onload i onconfirm funkcije.

    Funkcija openCustomerSat()

    function openCustomerSat(){
    if(getCookie("userid") == "-1" || getCookie("userid") == ""){
    goToLoginPage()
    } else {
    data={onload: "", onconfirm: "", acckey: acckey_single, poz:clisatpoz, oddelek: oddelek, starnum: starnum, status_name: global_status}
    openform("Customer Satisfaction", data, ".ddpv2_modal_wrap","","")
    }
    }

    Funkcija openCustomerSat() se koristi za otvaranje ankete. Funkcijom se prosleđuju parametri koji su već definisani na templejtu detaljan prikaz proizvoda.

    Onload i onconfirm funckije

    Da bi inicijalizacija ankete na frontu radila kako treba, potrebno je definisati onload i onconfirm funckije.

    Onload funkcija afterCusSatLoad()

    function afterCusSatLoad() {
    $(".dppv2_modal_holder").fadeIn()
    $(".ddpv2_modal_loader").hide() //vidi loader
    }

    Funkcija afterCusSatLoad() se izvršava prilikom učitavanja ankete. Najčešće se koristi da prikaže sakriveni div u kojem se nalazi anketa.

    Onconfirm funkcija afterCusSat()

    function afterCusSat() {
    $(".ddpv2_modal_message_holder").text(outromessage).show()
    setTimeout(function(){
    $(".dppv2_modal_holder").fadeOut()
    }, 3000)
    }

    Funkcija afterCusSat() se izvršava nakon klika na dugme "Pošalji" (pod uslovom da je anketa pravilno popunjena). Najčešće se koristi da prikaže poruku da je anketa uspešno popunjena i da sakrije anektu.

    Monitoring

    U predmetu "Katalog proizvoda" pod grupom "Ocene korisnika" nalazi se vidžet "Potvrde ocena" koji služi za upravljanje pristiglim anketama (ocenama).

    U tabeli se prikazuje naziv proizvoda za koji je pristigla popunjena anketa, podaci o osobi koja je popunila anketu, komentar, ocena i deo gde se ocena potvrđuje ili odbija.
    Svaka potvrđena ocena će se prikazati na detaljnom prikazu dok proizvoda, dok nepotvrđene ili odbačene ocene se neće prikazivati.

    Primer prikaza ocena na detaljnom prikazu proizvoda na frontu:

    Saznajte više
    #scripts#