#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • Nabavka
  • Marketing
  • HR
  • Automotive
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Update instance
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Tabulator mobilni HTML
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • NoSQL Widget-i
  • CRM
  • Fleet
  • Trebovanja
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Zaposleni
  • Narudžbine dobavljaču
  • Help Desk
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Situacije
  • Baza znanja
  • Evidencija prijema
  • Odsustva
  • Narudžbine kupaca
  • Finansije
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Stored Procedures
  • Database
  • Editor
  • Transakcioni dokumenti
  • Kampanje
  • Onboarding
  • Tenderi
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Test
  • Osnovne definicije
  • Forme
  • Stored Procedures na klijentu
  • Cloudflare
  • Podešavanja procesa
  • Registracija
  • SLA
  • Brendovi
  • CMS settings
  • Komponente
  • Wrapper
  • Procedure za dokumenta
  • Dodavanje dashboarda
  • SQL
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Wrapper
  • Jedinice mera
  • Podaci o organizaciji
  • Help desk
  • Kreiranje novog predmeta
  • Prodaja
  • Uvoz cenovnika
  • Istaknuti proizvodi
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Dugovanja
  • SLA
  • Flota
  • Postavke
  • Tipovi zahteva
  • Otvorene stavke
  • Dilerske ponude
  • Cenovnik transporta
  • Flexi
  • Nabavka
  • Komunikacija
  • Podaci
  • Projektna ponuda
  • Poreske stope
  • Narudžbina
  • Komponente
  • Google
  • Workflow
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Templejti
  • Tabele
  • Stilizacija
  • Atributi predmeta
  • Moj eRačun
  • Katalog prozvoda
  • Subjekti
  • Vrste proizvoda
  • Komunikacija
  • Avansi
  • Cenovnik po skladištu
  • Narudžbenice
  • Tipovi ugovora
  • Templejti
  • Prodaja
  • Paketi podrške
  • Fakture
  • Prijemi
  • Dokumenti
  • Valute
  • Katalog proizvoda
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Postmark
  • Messaging
  • Code
  • Widgeti
  • Custom code
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Korpa
  • Ecommerce
  • Države
  • Zadaci
  • Izdavanja
  • Projektne ponude
  • Nabavka
  • Održavanje
  • Magacinski prenosi
  • Termini
  • Regioni
  • Nabavka
  • InfoBiro
  • Resursi
  • NoSQL kontrolne table
  • Report
  • OpenAI
  • Projekti
  • Poštanski brojevi
  • Aktivnosti
  • Osnovno
  • Upravljanje dokumentima
  • Kalkulacija utroška
  • Api integracije
  • Deobni modeli
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • JS Code
  • Portali
  • Skladišta
  • Web sajt
  • Plan realizacije
  • Analitika
  • Dupliranje predmeta
  • HR
  • Fleet
  • Import predmeta
  • Predmeti
  • Email
  • Dizanje nove instance
  • Atributi
  • Prodaja
  • Korisničke grupe
  • Podrška
  • CSS Klase
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Fontovi
  • Back office
  • Biblioteka
  • NoSQL Widget odvojen search na mobilnom
  • Struktura podataka
  • Ananas
  • Istorijat vozila
  • Nabavka vozila
  • Billing konfiguracije
  • Ponude
  • Leasing ugovori
  • Prodajna flota
  • Rent a car
  • Registracija
  • New node
  • Servis
  • Tekstovi za ponudu
  • Flexi flota
  • Ulazni računi
  • Flota
  • MASTER ugovori
  • Templejti vozila
  • Njuškalo
  • Kreiranje podataka
  • SQL
  • Front office
  • Kolačići (Cookies)
  • Marketing
  • Kreiranje formulara
  • Shopster
  • Dodatni loader
  • Templejti guma
  • Fakturisanje
  • Fleet settings
  • Klijentski ugovori
  • Brendovi
  • Flexi kalkulator
  • Štete
  • Kazne
  • Templejti vozila
  • Tekstovi
  • Brendovi
  • Meni
  • Main.js
  • Deobni modeli
  • Prodaja
  • Kategorije vozila
  • Kategorije vozila
  • Prikaz štete
  • Aaa
  • Subjekti
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Paketi podrške

    Paketi podrške predstavljaju unapred definisane nivoe tehničke i funkcionalne podrške koje korisnici mogu izabrati prema svojim potrebama. Uobičajeni paketi razlikuju po vremenu reakcije, dostupnosti (npr. radnim danima ili 24/7), prioritetnoj obradi zahteva i uključivanju dodatnih usluga kao što su konsultacije, obuke ili nadzor sistema. Korišćenjem paketa podrške u softverskom sistemu, omogućava se precizno praćenje ugovorenih uslova, lakše upravljanje resursima i transparentan odnos sa korisnicima.

    Izborom predmeta Paketi podrške u meniju svih predmeta, otvara se lista svih kreiranih Paketa podrške i mogućnost kreiranja novog paketa.

    Pregled paketa podrške

    Nakon odabira predmeta Paketa podrške iz liste predmeta, otvara se lista svih kreiranih Paketa podrške.

    Kreiranje Paketa podrške

    U gornjem desnom uglu nalazi se dugme Novi Predmet kojim otvaramo formu sa relevantnim atributima (poljima) koja treba popuniti, kako bismo kreirali novi predmet Paketa podrške.

    Osnovni podaci

    Nakon što popunimo podatke prilikom kreiranja novog predmeta Paketi podrške i kliknemo na dugme Postavi novi predmet, prikazaće nam se forma sa podacima koje smo uneli.Sva polja koja se popunjavaju na ovom predmetu automatski se prenose u odgovarajuća polja na predmetu SLA, u trenutku kada se na tabu Podrška odabere određeni Paket podrške.

    Naziv paketa

    Unesite naziv paketa podrške i vrednost ovog polja će se prikazati u padajućem meniju Paketa podrške na predmetu SLA.

    Sati po ugovoru

    Unesite broj sati po ugovoru i vrednost ovog polja će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA, preneti u odgovarajuće polje.

    Cena po satu

    Unesite cenu po satu i vrednost ovog polja će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA, preneti u odgovarajuće polje.

    Popust %

    Unesite popust u procentima.i vrednbost ovog polja će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA, preneti u odgovarajuće polje.

    Vreme odziva

    Ova vrednost se može pretražiti u padajućem meniju ako je uneta. U suprotnom, kliknite Dodaj i unesite sve detalje vremena odziva. To će se dalje preneti na SLA prilikom izbora Paketa podrške.
    Ako se kreira nova stavka formulara, potrebno je uneti sledeće podatke:
    Tip podrške - Izaberite tip podrške. Vrednosti koje se pojavljuju u padajućem meniju ovog polja predstavljaju stavke koje se nalaze u formularu Prioriteti u settings-u Podrška 
    Vreme odziva - Unesite vreme odziva za izabrani tip prioriteta. 
    Sve stavke ovog formulara će se preneti i na formular Vreme odziva na predmetu SLA, prilikom izbora Paketa podrške.

    Dodatna naplata van radnog vremena

    Unesite cenu naplate za rad van radnog vremena. Uneta dodatna naplata će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA preneti u odgovarajuće polje.

    Dozvoljeno prekoračenje

    Unesite procenat sati dozvoljenog prekoračenja. Uneti procenat prekoračenja će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA preneti u odgovarajuće polje.

    Zaokruživanje (min)

    Unesite broj minuta i to će biti period u kom će se vršiti zaokruživanje. Uneti podatak o zaokruživanju će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA preneti u odgovarajuće polje.

    Prenos neiskorišćenih sati

    Izaberite da li će se vršiti prenos neiskorišćenih sati u sledeće mesece. Izaberite Da ili Ne. Unet prenos će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA preneti u odgovarajuće polje.

    Broj meseci za prenos

    Ukoliko je izabrano da će se vršiti prenos neiskorišćenih sati, unesite broj koliko meseci će se vršiti prenos. Uneti broj meseci će se prilikom izbora Paketa podrške na predmetu SLA preneti u odgovarajuće polje.

    Tekstovi

    Tekst ugovora

    Unesite standardni tekst koji je vezan za konkretan paket podrške. Ovaj tekst će se prilikom izbora paketa podrške na predmetu SLA, prenositi u polje Paket podrške tekst na predmetu SLA.

    Saznajte više
    #scripts#