#styles# #fonts#

Podrška

Optimizujte svoje poslovanje s našom sveobuhvatnom platformom koja uključuje bazu znanja, Helpdesk, upravljanje servisima i asset-ima, SLA, fakturisanje i naplatu, komunikacioni omni kanal i klijentske portale.
Osigurajte efikasnost i zadovoljstvo korisnika uz centralizovanu podršku.

Help Desk

Centralni proces prijema korisničkih zahteva kroz pristigle mailove, putem korisničkog portala ili prispele telefonske pozive, njihovo delegiranje i zakazivanje, praćenje realizacije, uz centralizovanu komunikaciju, evidenciju aktivnosti i utrošaka, uvažavajući dogovorena vremena odziva po sklopljenim ugovorima o podršci.

Baza znanja

Centralizovani menadžment sistem za upravljanje sadržajima baze znanja i njihovo korišćenje kroz vaše "self service" servise, automatizovanom komunikacijom vaših ljudskih resursa u procesu i/ili Vašim AI agentom , uz kontrolu pristupa različitim grupama korisnika kako bi istovremeno služili i Vašim korisnicima i zaposlenima.

Upravljanje aset-ima i uredjajima

Praćenje podrške i servisa za sve tipove objekata/uredjaja, bilo predefinisanih u procesu planiranog održavanja ili kroz pružanje servisnih usluga krajnjim kupcima, sa istorijom u sveobuhvatnom pregledu svakog uredjaja za sebe. 

Evidencija aktivnosti i utrošaka

Praćenje svih tipova utrošaka bilo da su utrošeni sati ili utrošeni delovi, oprema, potrošni materijali kroz robno poslovanje kao sastavni deo procesa.

Fakturisanje

Ad hoc fakturisanje po servisnim predmetima u slučajevima servisne podrške ili sumarna fakturisanja po ugovorima o podršci sa uvažavanjem utrošaka i prekoračenja, omogućava da jednim klikom obavite celokupan posao.

Merenje zadovoljstva klijenata

Automatizacija slanja anketa o zadovoljstvu korisnicima podrške omogućiće jasan uvid u kvalitet obavljene podrške kao i evaluaciju ljudskih resursa na osnovu dobijenih podataka.

Ugovori o podršci

Definicija paketa podrške sa svim neophodnim elementima kao što su cene paketa, cene sati , vremena odziva , količine garantovanih sati, prilagodjena štampa, omogućiće efikasno praćenje realizacije i potrebna fakturisanja.

#scripts#