#styles# #fonts#

Baza znanja je organizovana kolekcija informacija i resursa, često korišćena za brzo rešavanje problema ili edukaciju korisnika.
Može sadržati članke, tutorijale, uputstva i često postavljana pitanja (FAQ).
Cilj baze znanja je da korisnicima omogući samostalno pronalaženje odgovora i rešavanje problema bez potrebe za dodatnom podrškom.
Strana u bazi znanja predstavlja pojedinačan članak koji sadrži strukturisane informacije namenjene krajnjim korisnicima, sa ciljem da im pomogne u razumevanju, korišćenju ili rešavanju problema vezanih za određeni proizvod, uslugu ili funkcionalnost sistema
U bazi znanja, kategorije su organizacione jedinice koje grupišu srodne strane (članke) kako bi korisnici lakše pronašli potrebne informacije. One služe za logično grupisanje tema i omogućavaju bolju navigaciju kroz sadržaj baze znanja, kako bi se korisnicima olakšalo pretraživanje i pronalaženje relevantnih informacija.
Stranica sadržaja u bazi znanja je centralna ili početna stranica koja prikazuje pregled svih glavnih kategorija i/ili članaka u bazi znanja. Njena uloga je da korisnicima omogući laku navigaciju, brz pristup informacijama i jasan pregled strukture baze znanja.