#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • Nabavka
  • Marketing
  • HR
  • Automotive
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Update instance
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Tabulator mobilni HTML
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • NoSQL Widget-i
  • CRM
  • Fleet
  • Trebovanja
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Zaposleni
  • Narudžbine dobavljaču
  • Help Desk
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Situacije
  • Baza znanja
  • Evidencija prijema
  • Odsustva
  • Narudžbine kupaca
  • Finansije
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Stored Procedures
  • Database
  • Editor
  • Transakcioni dokumenti
  • Kampanje
  • Onboarding
  • Tenderi
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Test
  • Osnovne definicije
  • Forme
  • Stored Procedures na klijentu
  • Cloudflare
  • Podešavanja procesa
  • Registracija
  • SLA
  • Brendovi
  • CMS settings
  • Komponente
  • Wrapper
  • Procedure za dokumenta
  • Dodavanje dashboarda
  • SQL
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Wrapper
  • Jedinice mera
  • Podaci o organizaciji
  • Help desk
  • Kreiranje novog predmeta
  • Prodaja
  • Uvoz cenovnika
  • Istaknuti proizvodi
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Dugovanja
  • SLA
  • Flota
  • Postavke
  • Tipovi zahteva
  • Otvorene stavke
  • Dilerske ponude
  • Cenovnik transporta
  • Flexi
  • Nabavka
  • Komunikacija
  • Podaci
  • Projektna ponuda
  • Poreske stope
  • Narudžbina
  • Komponente
  • Google
  • Workflow
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Templejti
  • Tabele
  • Stilizacija
  • Atributi predmeta
  • Moj eRačun
  • Katalog prozvoda
  • Subjekti
  • Vrste proizvoda
  • Komunikacija
  • Avansi
  • Cenovnik po skladištu
  • Narudžbenice
  • Tipovi ugovora
  • Templejti
  • Prodaja
  • Paketi podrške
  • Fakture
  • Prijemi
  • Dokumenti
  • Valute
  • Katalog proizvoda
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Postmark
  • Messaging
  • Code
  • Widgeti
  • Custom code
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Korpa
  • Ecommerce
  • Države
  • Zadaci
  • Izdavanja
  • Projektne ponude
  • Nabavka
  • Održavanje
  • Magacinski prenosi
  • Termini
  • Regioni
  • Nabavka
  • InfoBiro
  • Resursi
  • NoSQL kontrolne table
  • Report
  • OpenAI
  • Projekti
  • Poštanski brojevi
  • Aktivnosti
  • Osnovno
  • Upravljanje dokumentima
  • Kalkulacija utroška
  • Api integracije
  • Deobni modeli
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • JS Code
  • Portali
  • Skladišta
  • Web sajt
  • Plan realizacije
  • Analitika
  • Dupliranje predmeta
  • HR
  • Fleet
  • Import predmeta
  • Predmeti
  • Email
  • Dizanje nove instance
  • Atributi
  • Prodaja
  • Korisničke grupe
  • Podrška
  • CSS Klase
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Fontovi
  • Back office
  • Biblioteka
  • NoSQL Widget odvojen search na mobilnom
  • Struktura podataka
  • Ananas
  • Istorijat vozila
  • Nabavka vozila
  • Billing konfiguracije
  • Ponude
  • Leasing ugovori
  • Prodajna flota
  • Rent a car
  • Registracija
  • New node
  • Servis
  • Tekstovi za ponudu
  • Flexi flota
  • Ulazni računi
  • Flota
  • MASTER ugovori
  • Templejti vozila
  • Njuškalo
  • Kreiranje podataka
  • SQL
  • Front office
  • Kolačići (Cookies)
  • Marketing
  • Kreiranje formulara
  • Shopster
  • Dodatni loader
  • Templejti guma
  • Fakturisanje
  • Fleet settings
  • Klijentski ugovori
  • Brendovi
  • Flexi kalkulator
  • Štete
  • Kazne
  • Templejti vozila
  • Tekstovi
  • Brendovi
  • Meni
  • Main.js
  • Deobni modeli
  • Prodaja
  • Kategorije vozila
  • Kategorije vozila
  • Prikaz štete
  • Aaa
  • Subjekti
  • Kontakti
  • Predmeti
  • SLA

    📄 SLA – Ugovor o licenci za softversku uslugu

    SLA (Service Licence Agreement) je ugovor koji vam daje pravo da koristite određenu softversku uslugu pod unapred definisanim uslovima.

    ✳️ Osnovne informacije o SLA ugovoru:

    SLA ugovor definiše:

    ✔️ Obim licence – šta sme i ne sme da se koristi,

    📅 Trajanje – koliko dugo važi pravo korišćenja,

    👤 Broj korisnika i instalacija – koliko korisnika može koristiti softver i na koliko uređaja,

    🛠 Dozvoljene funkcionalnosti – koje opcije su dostupne korisniku,

    🔐 Bezbednosne obaveze i ažuriranja,

    ⚖️ Vlasništvo – softver ostaje u vlasništvu proizvođača.

    📌 Važno: Cilj SLA ugovora je da obezbedi zakonito korišćenje softverskih usluga i zaštiti interese i korisnika i vlasnika softvera.

    Kako da vidite postojeće SLA ugovore i kreirate novi:

    U glavnom meniju izaberite „Svi predmeti”.

    Zatim izaberite opciju „SLA”.

    Otvoriće se lista svih postojećih SLA ugovora.

    Klikom na dugme „Novi predmet” možete započeti kreiranje novog ugovora.

    Pregled SLA

    Nakon odabira predmeta SLA iz liste predmeta, otvara se lista svih kreiranih SLA.

    Kreiranje SLA

    Da biste kreirali novi SLA ugovor:

    1. U gornjem desnom uglu kliknite na dugme „Novi predmet”.

    2. Otvoriće se forma sa svim relevantnim poljima koja je potrebno popuniti.

    3. Unesite tražene podatke.

    4. Kada završite sa unosom, sačuvajte unos klikom na Postavi novi predmet.

    Osnovni podaci

    Sistem će vas automatski preusmeriti na stranicu pregleda, gde će biti prikazani svi podaci koje ste uneli.

    Tip ugovora

    Izaberite tip ugovora iz padajućeg menija. Vrednosti iz ovog menija su definisane na predmetu Tipovi ugovora

    Broj ugovora

    Polje za unos broja ugovora se pojavljuje kada je novi predmet kreiran.
    Broj ugovora se može graditi na dva načina, zavisno od podešavanja u sekciji Podrška
    Automatsko numerisanje - broj ugovora će se automatski generisati, na osnovu prefiksa. Generisanje se vrši prema pravilima, a broj ugovora se ne vidi prilikom kreiranja predmeta.
    Unos ručno - polje broj ugovora na predmetu SLA je potrebno ručno popuniti.

    Tip zahteva

    Prilikom odabira tipa ugovora, sistem automatski popunjava sve vrednosti polja "Tip zahteva" u skladu sa unapred definisanim postavkama za izabrani tip ugovora. Polje „Tip zahteva” omogućava izbor jedne ili više vrednosti iz ponuđene liste.
    Polje je tipa tag, što znači da možete označiti više opcija koje se odnose na tip zahteva

    Nosilac troška

    Nosilac troška se popunjava na osnovu toga šta je izabrano u podešavanjima u sekciji Podrška.
    Automatsko šifriranje - polje nosilac troška neće biti prikazano na formi, njegovo popunjavanje će se vršiti automatski u pozadini.
    Izbor definisanih nosioca troškova - polje Nosilac troška će biti izbornik polje, gde će u padajućoj listi biti svi predefinisani nosioci troška za izabranog subjekta iz tabele strn
    Ručni unos - polje Nosilac troška će biti jednostavno tekstualno polje, gde je potrebno ručno uneti naziv nosioca troška.

    Platilac

    Izaberite Platioca iz liste svih aktivnih subjekata.

    Podizvođač

    Izaberite Podizvođača iz liste svih aktivnih subjekata.

    Naziv ugovora

    Unesite naziv ugovora

    Važi od

    Unesite datum početka važenja ugovora.

    Važi do

    Kada unesete datum početka važenja ugovora, sistem će automatski izračunati i popuniti datum prestanka važenja.

    Ovaj preračun se vrši tako što se na datum početka dodaje broj meseci trajanja ugovora.

    Broj meseci koji se dodaje je podrazumevana vrednost, definisana u podešavanjima (Settings > Podrška) u polju „Podrazumevani broj meseci trajanja ugovora”.

    Interna napomena

    Unesite internu napomenu po ugovoru.

    Podrška

    Tab Podrška nije dostupan na svim SLA predmetima (ugovorima). On će se prikazati samo ukoliko izabrani tip ugovora ima omogućenu opciju podrške.
    Konkretno, ako je na predmetu "Tipovi ugovora" označeno polje "Podrška", tada će se na SLA predmetu kojem je dodeljen taj tip ugovora automatski prikazati tab "Podrška" sa svim pripadajućim funkcionalnostima. U suprotnom, ovaj tab neće biti vidljiv.

    Paket podrške

    Izaberite paket podrške. Vrednosti koje su definisane u padajućem meniju ovog polja nalaze se u predmetu Paketi podrške. Izbor paketa podrške popunjava sva ostala polja na ovom tabu.

    Ugovoreno sati

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se broj ugovorenih sati po ugovoru.

    Cena po satu

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se cena po satu za ugovor.

    Popust %

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se procenat popusta po ugovoru.

    Zaokruživanje (min)

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava zaokruživanje.

    Vreme odziva

    Na osnovu izabranog paketa podrške prepisuju se sve stavke formulara Vreme odziva sa predmeta Paketi podrške.

    Van radnog vremena (%)

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se procenat dodatne naplate za rad van radnog vremena.

    Dozvoljeno prekoračenje (%)

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se procenat dozvoljenog prekoračenja sati.

    Max sati bez ponude

    Unesite maksimalan broj sati, za koji nije potrebna ponuda.

    Dodatnih naplata

    Pretražite željene Dodatne naplate ako su unete. U suprotnom kliknite Dodaj i unesite sve detalje dodatne naplate koje će se koristiti za evidenciju dodatne naplate usled rada na neradne dane i/ili vikende.
    Prilikom kreiranja nove stavke formulara, potrebno je uneti sledeće podatke:
    Dan - Izaberite dan rada iz menija ponuđenih vrednosti. Možete izabrati: Radni dan (to predstavlja rad radnim danima, ali nakon isteka radng vremena), Subota, Nedelja ili rad na Praznike.
    Koeficijent naplate - Unesite koeficijent naplate za rad na izabrani dan
    Vreme od - Unesite vreme od koliko će sati za izabrani dan biti rađena dodatna naplata.
    Vreme do - Unesite vreme do koliko će sati za izabrani dan biti rađena dodatna naplata.

    Prenos neiskorišćenih sati

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se da li postoji prenos neiskorišćenih sati ili ne.

    Broj meseci za prenos

    Na osnovu izabranog paketa podrške popunjava se broj meseci za koliko će se vršiti prenos u naredne mesece.

    Fakturisanje

    Tab fakturisanje se ne nalazi na svim predmetima SLA (ugovorima). Tab Fakturisanje će postojati na predmetu samo ukoliko izabrani Tip ugovora ima štiklirano fakturisanje. Naime, ukoliko je na predmetu Tipovi ugovora štiklirano polje Fakturisanje, tada će na predmetu SLA, na kom je izabran dotični tip ugovora, postojati tab Fakturisanje i sve njegove funkcionalnosti, u suprotnom neće.

    Dan fakturisanja

    Izaberite dan kada će se vršiti fakturisanje. Izbor dana fakturisanja je obavezno polje. Možete izabrati jednu od dve moguće opcije: Prvi dan u mesecu i Poslednji dan u mesecu.

    Periodika

    Izaberite period fakturisanja. Možete izabratu jednu od nekoliko mogućih opcija: Mesečno, Kvartalno ili Godišnje.

    Valuta

    Izaberite valutu u kojoj će se odraditi faktura.

    Fakturisanje

    Pretražite željena Fakturisanja ako su unetete. U suprotnom stisnite dodaj, i unesite sve detalje Fakturisanja ugovora. 
    Prilikom kreiranja nove stavke formulara, potrebno je uneti sledeće podatke:
    Ident - Izaberite Ident. Vrednosti koje se pojavljuju u padajućem meniju ovog polja predstavljaju sva idente iz tabele tHE_SetItem. Izborom identa, popunjava se polje Naziv identa, na osnovu izabranog identa. Polje ident je automatski popunjeno prilikom otvaranja forme za unos nove stavke fakture. Vrednost ovog polja popunjava se iz polja Default Ident sa predmeta Tipovi ugovora, na osnovu prethodno izabranog tipa ugovora.
    Naziv identa - Izaberite default Naziv. Default naziv se popunjava na osnovu izabranog identa. Polje naziv identa je automatski popunjeno prilikom otvaranja forme za unos nove stavke fakture. Vrednost ovog polja popunjava se iz polja Default Naziv sa predmeta Tipovi ugovora, na osnovu prethodno izabranog tipa ugovora.
    Odeljenje - Izaberite odeljenje. Vrednosti koje se pojavljuju u padajućem meniju ovog polja predstavljaju sva odeljenja iz organizacione strukture, tačnije iz tabele _el_organization_struct. Polje odeljenje je automatski popunjeno prilikom otvaranja forme za unos nove stavke fakture. Vrednost ovog polja popunjava se iz polja Default Odeljenje sa predmeta Tipovi ugovora, na osnovu prethodno izabranog tipa ugovora.
    Nosilac troška - Izaberite nosioca troška. Vrednosti koje se pojavljuju u padajućem meniju ovog polja predstavljaju sve nosioce troška iz tabele strn. Polje nosilac troška je automatski popunjeno prilikom otvaranja forme za unos nove stavke fakture. Vrednost ovog polja popunjava se iz polja Default Nosilac troška sa predmeta Tipovi ugovora, na osnovu prethodno izabranog tipa ugovora.
    Tip fakturisanja - Izaberite tip fakturisanja. Možete izabrati jedan od sledećih tipova fakturisanja: Kalkulisana podrška, Utrošak licenci, Fiksan iznos ili Pozicije sa dokumenata.
    Cena - Unesite cenu stavke za fakturisanje.
    Količina - Unesite količinu stavke za fakturisanje
    Text napomene na stavci fakture - Unesite text napomene na stavci fakture.

    Obračun

    Insert your text here

    Utrošeno vreme po ugovoru

    Pretražite željeno utrošeno vreme po ugovoru ako su unetete. U suprotnom stisnite dodaj, i unesite sve detalje Utrošenog vremena po ugovoru. 
    Prilikom kreiranja nove stavke formulara, potrebno je uneti sledeće podatke:
    Mesec - Unesti mesec za koji se radi obračun utrošenog vremena po ugovoru.
    Godina - U
    nesti godinu za koji se radi obračun utrošenog vremena po ugovoru.
    Utrošeno - U
    nesti utrošeno vreme za mesec i godinu za koju se radi obračun utrošenog vremena po ugovoru.
    Preostalo - 
    Unesti preostalo vreme za mesec i godinu za koju se radi obračun utrošenog vremena po ugovoru.

    Bitna napomena, praksa je da se stavke ovog formulara NE UNOSE ručno. Unos i izmena stavki u ovaj formular se vrši pravilom, tako što preračunava utrošeno i preostalo vreme po ugovoru za odgovarajući mesec i godinu na osnovu aktvinosti sa svih predmeta Help Desk-a, koji su povezani sa dotičnim ugovorom (SLA).

    Fakturisanje obračuna

    Insert your text here

    Tekst ugovora

    Insert your text here

    Osnovni deo ugovora

    Osnovni tekst ugovora se popunjava iz polja Tekst ugovora sa predmeta Tipovi ugovora, na osnovu izabranog tipa ugovora.

    Paket podrške tekst

    Tekst za paket podrške se popunjava iz polja Tekst ugovora sa predmeta Paketi podrške, na osnovu izabranog paketa podrške.

    Dodatne odredbe ugovora

    Unesite tekst Dodatne odredbe ugovora, koji se može razlikovati od ugovora do ugovora.

    Predložak opisa za stavku fakturisanja

    Insert your text here
    Saznajte više
    #scripts#