#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • HR
  • Nabavka
  • Marketing
  • Automotive
  • Podešavanja procesa
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Servis
  • Email komunikacija
  • Postavke
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • Trebovanja
  • Flota
  • SLA
  • Subjekti
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Zaposleni
  • Narudžbine dobavljaču
  • Katalog proizvoda
  • Help Desk
  • Cenovnici
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Narudžbine kupaca
  • Situacije
  • Prodaja
  • Baza znanja
  • Ecommerce
  • Evidencija prijema
  • Odsustva
  • Finansije
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Database
  • Kampanje
  • Editor
  • Transakcioni dokumenti
  • Onboarding
  • Tenderi
  • Nabavka
  • Multiple company user
  • Nabavka
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Održavanje
  • Fakturisanje
  • Projekti
  • Osnovne definicije
  • Forme
  • Test
  • Cloudflare
  • Klijentska aplikacija
  • Api integracije
  • Registracija
  • Brendovi
  • Web sajt
  • HR
  • Fleet
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Dugovanja
  • Jedinice mera
  • Help desk
  • Prodaja
  • Kreiranje novog predmeta
  • Dodavanje dashboarda
  • SQL
  • Wrapper
  • Komponente
  • Wrapper
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Cenovnik delova
  • Vozila
  • Registracija
  • Nabavka vozila
  • Billing planovi
  • Ponude
  • Klijentski ugovori
  • Tipovi ugovora
  • Ulazni računi
  • Servisi
  • Templejti vozila
  • Cenovnik guma
  • Google
  • Workflow
  • Komponente
  • Templejti
  • Narudžbina
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Podaci
  • Nabavka
  • Projektna ponuda
  • Poreske stope
  • Otvorene stavke
  • Dilerske ponude
  • Narudžbenice
  • Vrste proizvoda
  • Avansi
  • Komunikacija
  • Katalog prozvoda
  • Stilizacija
  • Tabele
  • Atributi
  • Moj eRačun
  • Cenovnik hotela guma
  • Templejti guma
  • Štete
  • Leasing ugovori
  • Fleet settings
  • Kratkoročni najam
  • Primopredaje
  • Tekstovi
  • Kazne
  • Brendovi
  • Postmark
  • Messaging
  • Code
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Widgeti
  • Prijemi
  • Valute
  • Dokumenti
  • Fakture
  • Projektne ponude
  • Izdavanja
  • Zadaci
  • Države
  • Custom code
  • Korpa
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Tipovi goriva
  • Kilometraže
  • Tipovi finansiranja
  • Fakturisanje
  • Servisni partneri
  • Tipovi vozila
  • InfoBiro
  • Resursi
  • Regioni
  • Termini
  • Magacinski prenosi
  • Aktivnosti
  • Poštanski brojevi
  • Report
  • OpenAI
  • Kategorije vozila
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • Deobni modeli
  • Kalkulacija utroška
  • Plan realizacije
  • Skladišta
  • JS Code
  • Portali
  • Dupliranje predmeta
  • Predmeti
  • Ananas
  • Back office
  • Biblioteka
  • Fontovi
  • Struktura podataka
  • New node
  • Kreiranje podataka
  • Cookies
  • SQL
  • Front office
  • Njuškalo
  • Shopster
  • Marketing
  • Kreiranje formulara
  • Meni
  • Main.js
  • Subjekti
  • Aaa
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Ponude

    Proces davanja ponuda i praćenje njihove realizacije do momenta prihvatanja i kreiranja predmeta narudžbina.

    Kontrolne table

    Pregled svih ponuda sa kašnjenjima, filtriran po ljudima, statusu ili po oba parametra. Kontrolna tabla prikazuje vrednost svih ponuda kao i lista koji izlistava ponude. Kontrolne table takodje mogu biti filtrirane tako da prikazuju podatke za specijalno odabrani vremenski period. Pretraga se može vršiti po statusu, naslovu, profitnom centru i izvoru. Takodje, dugme Novi predmet, pomoću kojeg brzo i lako kreiramo novu ponudu.

    Kreiranje novog predmeta ponude

    Definišu se osnovni podaci o ponudi.

    Status - prilikom kreiranja nove ponude, početni status je Primljena
    Odgovorna osoba - definisanje osobe koja kreira ponudu
    Follow up - definisanje datuma do kada bi trebalo izvršiti realizaciju ponude
    Subjekt - odnosi se na osobu ili kompaniju na koju se odnosi ponuda koja se kreira
    Kontakt - biranje ili definisanje novog kontakta za subjekta
    Tip isporuke - odabir da li će roba biti dostavljena na adresu ili preuzeta u nekoj od maloprodaja.
    Dostavna adresa - izbor adrese na koju će se vršiti dostava naručenih artikala
    Preuzimanje u objektu - odabir objekta u kojem se vrši preuzimanje robe
    Način plaćanja - izbor načina na koji će se obaviti proces plaćanja.
    Naslov - pod kojim naslovom će biti sačuvana ponuda koja će biti poslata kupcu
    Profitni centar - pozicija u sistemu osobe koja kreira ponudu
    Izvor - ovim načinom kreiranja ponude, tip ponude će uvek biti Komercijalista, dok u slučaju kada je klijent kreira, biće WebShop
    Napomena - dodatne informacije koje mogu biti zabeležene od strane Komercijaliste o ovoj ponudi

    Dokument ponude

    Pored subjekta u dokumentu ponude, definiše se broj dana koliko ponuda važi tj. do kog datuma. Ostali podaci su isti kao u narudžbini, datum kada je ponuda kreirana, valuta u kojoj će biti vrednost ponude i stavke ponude.

    Tok procesa

    Ponuda može biti kreirana iz backoffice-a kao predmet koji nema izvesnost realizacije kao narudžbina. Ona se šalje kupcu tj. klijentu kao potencijalni set uslova sklapanja poslovanja.

    Ona takodje može biti kreirana nakon upita koji stiže sa web sajta. Naime, proizvodi ili usluge kojima je cena varijabilna i samim tim "na upit", postaju stavke predmeta ponude koja se nakon dogovorenih uslova šalje klijentu koji je poslao upit.

    Ponuda može imati jedan od sledećih 5 statusa:
    1) U PRIPREMI- ponuda se nalazi u ovom statusu ako je kreiran predmet ali nije finiširan. Tu je potrebno dodati neke stavke ili su na čekanju neke dodatne informacije.
    2) PRIMLJENA- ponuda se nalazi u ovom statusu ako je stigla sa web shopa.
    3) POSLATA- status u koji ponuda dolazi nakon što je finiširana i poslata klijentu.
    4) PRIHVAĆENA- status ponude koji se automatski generiše nakon što je ponuda prihvaćena, takodje od prihvaćene ponude nastaje predmet narudžbine.
    5) ODBIJENA- status ponude koja je odbijena.

    Workflow dijagram

    Kreiranje narudžbine iz ponude

    Predmet narudžbine nastaje kao posledica prihvatanja ponude. Promenom statusa ponude u status PRIHVAĆENA, sistem će automatski napraviti predmet narudžbine, staviti je u status UPIT i kreirati dokument narudžbine koji će imati prekopirane sve stavke dokumenta ponude od koje je nastao. Ponuda koja je prebačena u završni status "prihvaćena", neće biti prikazana u inicijalnom prikazu otvorenih ponuda jer se ona smatra "završenom".

    Pristup povezanom predmetu ponude/narudžbine nalazi se u oba predmeta u tabu "Povezano".
    Nakon što je ponuda prihvaćena, nastavak realizacije bi trebalo vršiti u novonastalom predmetu narudžbine.

    Rezervacije

    Rezervacije po ponudi vrše rezervisanje celokupne robe koja se nalazi u dokumentu ponude. Roba se rezerviše do datuma definisanog u follow-up predmeta ponude i ispisuje se potvrda rezervacije u polju "Postoji rezervacija" kao i datum kada je rezervacija napravljena/obrisana.

    Rezervacija ponude koja je prešla u narudžbinu će biti prebačena na narudžbinu do isteka follow-up.
    Saznajte više
    #scripts#