#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • Nabavka
  • Marketing
  • HR
  • Automotive
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Servis
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • SLA
  • Zapošljavanje
  • CRM
  • Fleet
  • Trebovanja
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Narudžbine dobavljaču
  • Zaposleni
  • Help Desk
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Narudžbine kupaca
  • Situacije
  • Baza znanja
  • Odsustva
  • Finansije
  • Evidencija prijema
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Stored Procedures
  • Editor
  • Database
  • Transakcioni dokumenti
  • Kampanje
  • Tenderi
  • Onboarding
  • Multiple company user
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Akvizicija
  • Operacije
  • Fakturisanje
  • Test
  • Osnovne definicije
  • Stored Procedures na klijentu
  • Forme
  • Cloudflare
  • Podešavanja procesa
  • Registracija
  • Brendovi
  • CMS settings
  • Komponente
  • Wrapper
  • SQL
  • Dodavanje dashboarda
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Wrapper
  • Jedinice mera
  • Podaci o organizaciji
  • Dugovanja
  • Help desk
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Prodaja
  • Kreiranje novog predmeta
  • Uvoz cenovnika
  • Flota
  • Postavke
  • Flota
  • Cenovnik transporta
  • Podaci
  • Nabavka
  • Dilerske ponude
  • Projektna ponuda
  • Otvorene stavke
  • Komunikacija
  • Narudžbina
  • Poreske stope
  • Google
  • Workflow
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Komponente
  • Templejti
  • Stilizacija
  • Tabele
  • Atributi predmeta
  • Moj eRačun
  • Vrste proizvoda
  • Katalog prozvoda
  • Narudžbenice
  • Avansi
  • Subjekti
  • Komunikacija
  • Cenovnici
  • Prodaja
  • Dokumenti
  • Katalog proizvoda
  • Prijemi
  • Fakture
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Valute
  • Postmark
  • Messaging
  • Widgeti
  • Code
  • Custom code
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Države
  • Korpa
  • Projektne ponude
  • Izdavanja
  • Ecommerce
  • Zadaci
  • Nabavka
  • Održavanje
  • Termini
  • Nabavka
  • Magacinski prenosi
  • Regioni
  • InfoBiro
  • Resursi
  • Report
  • OpenAI
  • Poštanski brojevi
  • Projekti
  • Aktivnosti
  • Klijentska aplikacija
  • Kalkulacija utroška
  • Deobni modeli
  • Api integracije
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • JS Code
  • Portali
  • Web sajt
  • Skladišta
  • Plan realizacije
  • Dupliranje predmeta
  • HR
  • Fleet
  • Import predmeta
  • Predmeti
  • Email
  • Prodaja
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • New node
  • Ananas
  • Back office
  • Struktura podataka
  • Biblioteka
  • Fontovi
  • Registracija
  • Billing planovi
  • Nabavka vozila
  • Ponude
  • Cenovnik delova
  • Vozila
  • Prodajna flota
  • Flexi flota
  • Templejti vozila
  • Klijentski ugovori
  • Cenovnik guma
  • Ulazni računi
  • Tipovi ugovora
  • Servisi
  • Kolačići (Cookies)
  • SQL
  • Kreiranje podataka
  • Front office
  • Njuškalo
  • Shopster
  • Kreiranje formulara
  • Marketing
  • Štete
  • Fleet settings
  • Leasing ugovori
  • Cenovnik hotela guma
  • Kratkoročni najam
  • Templejti guma
  • Brendovi
  • Brendovi
  • Primopredaje
  • Templejti vozila
  • Kazne
  • Tekstovi
  • Meni
  • Main.js
  • Tipovi finansiranja
  • Kilometraže
  • Fakturisanje
  • Tipovi goriva
  • Kategorije vozila
  • Tipovi vozila
  • Servisni partneri
  • Kategorije vozila
  • Rent a car
  • Subjekti
  • Aaa
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Ponude

    Proces davanja ponuda i praćenje njihove realizacije do momenta prihvatanja i kreiranja predmeta narudžbina.

    Kontrolne table

    Pregled svih ponuda sa kašnjenjima, filtriran po ljudima, statusu ili po oba parametra. Kontrolna tabla prikazuje vrednost svih ponuda kao i lista koji izlistava ponude. Kontrolne table takodje mogu biti filtrirane tako da prikazuju podatke za specijalno odabrani vremenski period. Pretraga se može vršiti po statusu, naslovu, profitnom centru i izvoru. Takodje, dugme Novi predmet, pomoću kojeg brzo i lako kreiramo novu ponudu.

    Kreiranje novog predmeta ponude

    Definišu se osnovni podaci o ponudi.

    • Status - prilikom kreiranja nove ponude, početni status je Primljena
    • Odgovorna osoba - definisanje osobe koja kreira ponudu
    • Follow up - definisanje datuma do kada bi trebalo izvršiti realizaciju ponude
    • Subjekt - odnosi se na osobu ili kompaniju na koju se odnosi ponuda koja se kreira
    • Kontakt - biranje ili definisanje novog kontakta za subjekta
    • Tip isporuke - odabir da li će roba biti dostavljena na adresu ili preuzeta u nekoj od maloprodaja
    • Dostavna adresa - izbor adrese na koju će se vršiti dostava naručenih artikala
    • Preuzimanje u objketu - odabir objekta u kojem se vrši preuzimanje robe
    • Način plaćanja - izbor načina na koji će se obaviti proces plaćanja
    • Naslov - pod kojim naslovom će biti sačuvana ponuda koja će biti poslata kupcu
    • Profitni centar - pozicija u sistemu osobe koja kreira ponudu
    • Izvor - ovim načinom kreiranja ponude, tip ponude će uvek biti Komercijalista, dok u slučaju kada je klijent kreira, biće Webshop
    • Napomena - dodatne informacije o ponudi koje mogu biti zabeležene od strane komercijaliste

    Dokument ponude

    Pored subjekta u dokumentu ponude, definiše se broj dana koliko ponuda važi tj. do kog datuma. Ostali podaci su isti kao u narudžbini, datum kada je ponuda kreirana, valuta u kojoj će biti vrednost ponude i stavke ponude.

    Tok procesa

    Ponuda može biti kreirana iz backoffice-a kao predmet koji nema izvesnost realizacije kao narudžbina. Ona se šalje kupcu tj. klijentu kao potencijalni set uslova sklapanja poslovanja.

    Ona takodje može biti kreirana nakon upita koji stiže sa web sajta. Naime, proizvodi ili usluge kojima je cena varijabilna i samim tim "na upit", postaju stavke predmeta ponude koja se nakon dogovorenih uslova šalje klijentu koji je poslao upit.

    Ponuda može imati jedan od sledećih 5 statusa:
    1. U pripremi - ponuda se nalazi u ovom statusu ako je kreiran predmet ali nije završen i potrebno je dodati neke stavke ili su na čekanju neke dodatne informacije
    2. Primljena - ponuda se nalazi u ovom statusu ako je stigla sa webshop-a
    3. Poslata - status u koji ponuda dolazi nakon sto je završena i poslata klijentu
    4. Prihvaćena - status ponude koji se automatski generiše nakon što je ponuda prihvaćena i od prihvaćene ponude nastaje predmet narudžbine
    5. Odbijena - status ponude koja je odbijena

    Workflow dijagram

    Kreiranje narudžbine iz ponude

    Predmet narudžbine nastaje kao posledica prihvatanja ponude. Promenom statusa ponude u status PRIHVAĆENA, sistem će automatski napraviti predmet narudžbine, staviti je u status UPIT i kreirati dokument narudžbine koji će imati prekopirane sve stavke dokumenta ponude od koje je nastao. Ponuda koja je prebačena u završni status "prihvaćena", neće biti prikazana u inicijalnom prikazu otvorenih ponuda jer se ona smatra "završenom".

    Pristup povezanom predmetu ponude/narudžbine nalazi se u oba predmeta u tabu "Povezano".
    Nakon što je ponuda prihvaćena, nastavak realizacije bi trebalo vršiti u novonastalom predmetu narudžbine.

    Rezervacije

    Rezervacije po ponudi vrše rezervisanje celokupne robe koja se nalazi u dokumentu ponude. Roba se rezerviše do datuma definisanog u follow-up predmeta ponude i ispisuje se potvrda rezervacije u polju "Postoji rezervacija" kao i datum kada je rezervacija napravljena/obrisana.

    Rezervacija ponude koja je prešla u narudžbinu će biti prebačena na narudžbinu do isteka follow-up.
    Saznajte više
    #scripts#