#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • HR
  • Nabavka
  • Marketing
  • Automotive
  • Podešavanja procesa
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Servis
  • Email komunikacija
  • Postavke
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • Trebovanja
  • Flota
  • SLA
  • Subjekti
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Zaposleni
  • Narudžbine dobavljaču
  • Katalog proizvoda
  • Help Desk
  • Cenovnici
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Narudžbine kupaca
  • Situacije
  • Prodaja
  • Baza znanja
  • Ecommerce
  • Evidencija prijema
  • Odsustva
  • Finansije
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Database
  • Kampanje
  • Editor
  • Transakcioni dokumenti
  • Onboarding
  • Tenderi
  • Nabavka
  • Multiple company user
  • Nabavka
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Održavanje
  • Fakturisanje
  • Projekti
  • Osnovne definicije
  • Forme
  • Test
  • Cloudflare
  • Klijentska aplikacija
  • Api integracije
  • Registracija
  • Brendovi
  • Web sajt
  • HR
  • Fleet
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Dugovanja
  • Jedinice mera
  • Help desk
  • Prodaja
  • Kreiranje novog predmeta
  • Dodavanje dashboarda
  • SQL
  • Wrapper
  • Komponente
  • Wrapper
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Cenovnik delova
  • Vozila
  • Registracija
  • Nabavka vozila
  • Billing planovi
  • Ponude
  • Klijentski ugovori
  • Tipovi ugovora
  • Ulazni računi
  • Servisi
  • Templejti vozila
  • Cenovnik guma
  • Google
  • Workflow
  • Komponente
  • Templejti
  • Narudžbina
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Podaci
  • Nabavka
  • Projektna ponuda
  • Poreske stope
  • Otvorene stavke
  • Dilerske ponude
  • Narudžbenice
  • Vrste proizvoda
  • Avansi
  • Komunikacija
  • Katalog prozvoda
  • Stilizacija
  • Tabele
  • Atributi
  • Moj eRačun
  • Cenovnik hotela guma
  • Templejti guma
  • Štete
  • Leasing ugovori
  • Fleet settings
  • Kratkoročni najam
  • Primopredaje
  • Tekstovi
  • Kazne
  • Brendovi
  • Postmark
  • Messaging
  • Code
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Widgeti
  • Prijemi
  • Valute
  • Dokumenti
  • Fakture
  • Projektne ponude
  • Izdavanja
  • Zadaci
  • Države
  • Custom code
  • Korpa
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Tipovi goriva
  • Kilometraže
  • Tipovi finansiranja
  • Fakturisanje
  • Servisni partneri
  • Tipovi vozila
  • InfoBiro
  • Resursi
  • Regioni
  • Termini
  • Magacinski prenosi
  • Aktivnosti
  • Poštanski brojevi
  • Report
  • OpenAI
  • Kategorije vozila
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • Deobni modeli
  • Kalkulacija utroška
  • Plan realizacije
  • Skladišta
  • JS Code
  • Portali
  • Dupliranje predmeta
  • Predmeti
  • Ananas
  • Back office
  • Biblioteka
  • Fontovi
  • Struktura podataka
  • New node
  • Kreiranje podataka
  • Cookies
  • SQL
  • Front office
  • Njuškalo
  • Shopster
  • Marketing
  • Kreiranje formulara
  • Meni
  • Main.js
  • Subjekti
  • Aaa
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Osnovni podaci

    U osnovnim podacima se popunjava set podataka koji definise samo preduzeće.

    Naziv preduzeća
    PIB
    Domen
    Definicja Logo-a
    Radna vremena
    I dodatni set podataka za užu definiciju.

    Osnovni setup

    Osnovno

    Naziv

    Definiše naziv predmeta.

    Šifra predmeta

    Šifra predmeta mora biti jedinstveni identifikator za svaki predmet.

    Savet

    Kako ne bi došlo do ponavljanja istih šifri, preporuka je da se šifra kreira na sledeći način:
    Iz kartice onBoarding, zatim odabirom opcije Process templates, vidimo listu svih procesa. Odabirom jednog od procesa, kopiramo njegovu jedinstvenu šifru, i na taj način se realizuje import iz galerije.

    Grupa predmeta

    Definiše grupu predmeta kojoj pripada radi lakše navigacije kada je prisutan veći broj predmeta u sistemu.

    Boja predmeta

    Definiše boju predmeta.

    Osnovna polja predmeta

    Klijent

    Definiše da li prilikom kreiranja predmeta nudi pollja za unos klijenta i kontakta ili ne.

    Kod predmeta koje se odnose na klijenta ovo polje treba biti štiklirano u suprotnom ne treba biti kako se nepotrebna polja ne bi prikazivala.

    Odgovorna osoba

    Definiše da li će otvaranje novog predmeta nuditi izbor odgovorne osobe.

    Follow up

    Definiše da li će otvaranje novog predmeta nuditi izbor datumskog polja follow up -a.

    Follow up je obavezan

    U koliko se follow up nudi , ova opcija definiše da li je unos obavezan ili ne.

    Opis predmeta

    Definiše da li će biti ponudjeno standardno polje za opis predmeta (text area), ili ga ne želimo koristiti jer će predmet biti opisan kroz njegove atribute.

    Dostavne adrese

    Definiše da li će prilikom kreiranja novog predmeta i u osnovnim podacima predmeta nuditi definisanje i izbor dostavnih adresa po definisanom klijentu, kao i omogućiti otvaranje novih.

    Način plaćanja

    Definiše da li će prilikom kreiranja novog predmeta i u osnovnim podacima predmeta nuditi izbor načina plaćanja definisanih kroz postavke načina plaćanja.

    Web page

    Za predmete koji se tiču definisanja baze znanja , ili prikaza sadržaja na web satu , ovo polje nudi izbor i kreiranje novih stranica u strukturi i pridruživanje predmeta nekoj od stranica.

    Prikaz dugovanja

    Definiše da li će se u predmetu prikazivati uvid u dugovanje za izabranog klijenta.

    U polje Template unosimo odgovarajući šablon koji će se primeniti na predmet koji kreiramo. Najčešće korišćeni template je template2, koji ima širinu forme 70%, dok je 30% širina komunikacije.
    Polje Odgovorna osoba omogućava da za svaki predmet imamo prikaz osobe koja je odgovorna za taj konkretan predmet. Odabirom odgovorne osobe izlistavaju se sve osobe koje postoje u sistemu, i jednostavnim klikom na željenu osobu, vršimo njeno postavljanje na ovu poziciju.

    Ukoliko želimo da se prilikom otvaranja predmeta kreira prodajni dokument, izaberemo ga iz padajuće liste. U zavisnosti od izabranog dokumenta, popunjavaju se odredjeni podaci.

    Inicijalni sort definiše koji će biti početni poredak predmeta na aplikaciji. Postoje ponudjene opcije, kao što su sortiranje po datumu, partneru, korisniku i td.

    Podrazumevani filteri nude sve atribute koji su definisani kao searchable. Moguće je definisati više atributa. Svrha ovih filtera jeste da definiše početne filtere kada se otvori konkretan predmet.

    Uokvirena opcija predstavlja prikaz svih postojećih filtera, odnosno svih polja koja su podešena da budu serachable

    Projekat

    Definiše ponašanje polja za unos projekta prilikom kreiranja novog predmeta i atributima osnovnih podataka u predmetu.

    Projekat

    Štikliranjem polje projekat u predmetima se pojavljuje polje koje nudi izbor projekta i njegove faze , definisanih po izabranom subjektu/klijentu za koji u datumima otvaranja i zatvaranja projekta odgovara datumu predmeta.

    Projekat je obavezan

    Definiše da li je unos projekta obavezano polje pri kreiranju i izmeni predmeta.

    Ne uzvažava klijenta

    Predmet nudi sve aktivne projekte ne uzimajući u obzir izabranog klijenta.

    Predefinisani projekat

    Prilikom otvaranja novog predmeta polje projekta će automatski biti popunjeno definisanom vrednošću.

    Opšte ponudjeni projekti

    Omogućava definiciju koji od projekata osim projakata definisanih za izabranog subjekta će biti ponudjeni u biranju projekta. Moguće je uneti više vrednosti.

    Baza znanja

    Još jedna od funkcionalnosti jeste dodavanja delova teksta (objašnjenja) iz baze znanja za konkretne predmete. Ukoliko bismo označili opciju Web page, a zatim u polje pored uneli brojeve strana, dobićemo gotov tekst iz baze znanja koji će biti prikazan za ovaj predmet. Na ovaj način, znatno je olakšano pozivanje i prikaz tekstova iz baze znanja, bez korišćenja linkova, vec jednostavnim izborom uz pomoć pretraživača.

    Otvaranje pretragom po atributu

    Omogućava da prilikom kreiranja novog predmeta , prvo polje koje se popunjava za unos je padajuća lista koja nudi pretragu po postojećim predmetima i negovim definisanim atributima, i na novom predmetu popunjava sva polja koja se isto zovu kao i polja na poslednjem izvornom predmetu koji zadovoljava rezultate pretrage, i u atributima im je čekirana opcija "učestvuje u prenosima".

    Predmet primarnog ključa

    Izbor tipa predmeta na čije se podatke pozivamo. Može biti isti tip predmeta ili bilo koji drugi.

    Atributi

    Izbor polja definisanog tipa po kojima će se pretraživati i koje će prikazivati u padajućoj listi.

    Zadaci

    Definiše ponašanje zadataka u željenom predmetu, da li će biti unošeni kao lista zadataka koja će se zatvarati kroz evidenciju aktivnosti po predmetu ili će i nuditi opciju kreiranja povezanog predmeta željenog tipa.

    Zadaci kreiraju predmet

    Nudi izbor tipova predmeta , i kreirani zadaci će dobiti opciju kreiranja predmeta , kojim će se kreirati povezani predmet željenog tipa.

    Atribut naslova predmeta

    Nudi atribute predmeta na kojem želimo kreirati zadatke u kojem će popuniti vrednost naziva zadatka, a u opisu će popuniti opis zadatka.

    Aktivnosti

    Definiše ponašanje evidencije aktivnosti po izabranom predmetu.

    Izbor tima po aktivnosti

    U koliko je izabrana ova opcija prilikom unosa aktivnosti će ponuditi da korisnik definiše tim ljudi koji je učestvovao u realizaciji aktivnosti.

    Izbor projekta

    Korisniku će u aktivnosti biti ponudjen izbor projekta ukoliko treba da se obezbedi drugačiji unos projekta po aktivnosti u odnosu na projekat definisan predmetom.

    Timer status

    Ukoliko je ovo polje definisano, kada zaposleni po tom predmetu klikne na timer za početak merenja vremena po izabranom predmetu, predmet će promeniti status u definisani.

    Dokument specifikacije aktivnosti

    Nudi izbor definisanih poslovnih dogadjaja narudžbina ili izdavanja/faktura. U koliko je definisana vrednost priliom unosa aktivnosti i njene potvrde , automatski će se otvoriti novi dokument izabranog tipa , kako bi korisnik mogao da unese utroške roba i materijala nastalih po definisanoj aktivnosti.

    Ove opcije su veoma bitne, posebno u slučajevima gde postoje zaposleni koji obavljaju neke vrste aktivnosti, ali nisu korisnici u sistemu, već vođa tima unosi aktivnosti za njih, uključujući i detaljne opise i vremena trajanja konkretnih aktivnosti. Neophodno je unositi i čuvati satnice i vremena utrošena za određene aktivnosti za sve zaposlene , bez obzira da li su korisnici sistema, zbog obračuna i pregleda odrađenih aktivnosti po svakom predmetu.

    Kalkulacija utroška

    Kalkulacija utoška je sumiranje troškova vezanih za određene aktivnosti. Kalkulacija utroška kreira novi dokument tipa narudžbine na osnovu definisanih utrošaka i povraćaja.

    U segmentu za kalkulaciju utrošaka, u polja dokumenti zaduženja i dokumenti razduženja, iz padajuće liste, biramo konkretna dokumenta za predmete na koje se odnose.

    Dokumenti zaduženja

    Definišu se poslovni dogadjaji bilo narudžbina ili izdavanja , čiji se svi dokumenti tog tipa sumiraju po stavkama i time kreiraju zaduženje po konkretnom predmetu.

    Dokumenti razduženja

    Dokumenti razduženja u poslovnom kontekstu predstavljaju zvanične zapise o povlačenju ili prenosu odgovornosti za određene resurse, proizvode ili usluge iz organizacije, i oni se po definisanim poslovnim dogadjajima oduzimaju od ukupnog zaduženja.

    Aktivnosti ulaze u kalkulaciju

    Ukoliko je opcija štiklirana , kalkulacija će biti opterećena stavkama unetih aktivnosti i definisanim uslugama po njima.

    Sumiranje aktivnosti

    Ukoliko aktivnosti ulaze u kalkulaciju , štikliranjem ove opcije će stavke aktivnosti biti sumirane po tipu usluge evidentiranim po unetim aktivnostima.

    Odobrenja

    Odobrenja za predmete predstavljaju formalne dozvole ili autorizacije koje su neophodne za pokretanje, izmenu ili završetak određenih poslovnih operacija ili aktivnosti unutar sistema.

    Odobrenja određuju u kom statusu predmeta treba da se definiše putanja odobrenja ka tom predmetu.
    Odobrenja definišu u koji status će prebaciti taj predmet kada je postavljena putanja odobrenja. Nije moguća ručna promena statusa, već se automatski menja. Kada se odobri, prebaciće u status odobren, a ukoliko se odbaci, biće u statusu uspešno.

    Autorizacije

    Autorizacija predstavlja proces dodeljivanja specifičnih pristupnih prava i privilegija korisnicima sistema. Ova prava određuju koje funkcionalnosti, podatke ili modul? korisnik može pristupiti ili izmeniti unutar sistema, obezbeđujući siguran i kontrolisan pristup informacijama i poslovnim procesima. Autorizacija se koristi kako bi se osiguralo da samo ovlašćeni korisnici mogu izvršavati određene operacije, čime se održava integritet podataka i smanjuje rizik od neovlašćenog pristupa ili manipulacije informacijama.

    Pristup svim premdetima

    Prikaz svih segmenata kojima predmet može da pristupi. Postoji opcija odobrenja pristupa svim predmeti, ili manuelan izbor stavki po predmetu.

    Samo ako je uključen

    Prikaz autorizacija po ovom predmetu vrši se na segmentu Radna mesta. Označavaju se različita zaduženja za svako radno mesto posebno.

    Import

    Importovanje podataka po predmetu na osnovu definisanih šablona.

    Osvežavanje

    Osvežavanje predmeta koje pokreće sve preračune po definisanim pravilima.

    Filteri

    Kako bismo na jednostavniji način pronašli željeni predmet, koristićemo filtere. Postoji opcija prikaza svih ili samo otvorenih (aktivnih) predmeta.
    Zatim, postoji pretraga predmeta po statusu.
    Predmeti mogu da se filtiriraju po datumu početka i završetka.

    Osveži predmete

    Pritiskom na dugme Osveži Predmete pokreće proceduru koja izvršava pravila po tom predmetu. Najčešće se koristi u slučajevima kada odradimo izmenu nekih pravila na predmetu, pa želimo to pravilo da primenimo i na predmete koji su ranije kreirani (po starom pravilu).

    Osveži Elasticsearch

    Dugme Osveži Elasticsearch vrši ažuriranje SQL kataloga ponuda. Koristi se u slučajevima kada se vrše grupne izmene, nakon import-a podataka, kako bi se osvežio katalog.

    Saznajte više
    #scripts#