#styles# #fonts#
Podešavanja ecommerce platforme omogućavaju prilagođavanje svih ključnih aspekata online prodavnice, uključujući dizajn, korisničko iskustvo, postavke plaćanja, porez, dostavu i inventar. Ovi parametri omogućavaju trgovcima precizno podešavanje svoje online prisutnosti, stvarajući intuitivno i bezbedno okruženje za kupce, istovremeno optimizujući operativne procese za efikasnije poslovanje.
Osnovna podešavanja u ecommerce uključuju konfiguraciju sigurnosnih postavki, kako bi se obezbedila sigurnost transakcija. Takođe, važno je podešavanje korisnika i dokumenata prodaje kako bi se omogućila pouzdana kupovina za korisnike.
U ovoj sekciji definiše se koji subjekat će sistem posmatrati kao anonimnog. Ovo je bitna postavka iz aspekta daljeg prikazivanja ponuda i narudžbina vezanih upravo za tog anonimnog subjekta. Takodje, u ovoj sekciji se definiše osoba koja će biti odgovorna za narudžbine koje dolaze sa Web shopa.
Podrazumeva podešavanje dokumenata vezanih za predmete ponude, narudžbine kao i naloge za otpremu i prenos. Iz padajućeg menija biraju se prilagodjeni dokumenti koji će se kreirati i vezati za predmete.
U grupi "Isporuka" definišu se skladišta i njihovi parametri.
Skladište može biti korišćeno kao zaliha za narudžbine koje stižu sa web-a, a može biti definisano i "Preuzimanje u objektu", što bi značilo da će klijent preuzeti robu u datom objektu.
Takodje se dodeljuje Dokument blagajne za odredjeni objekat, i na taj način možemo imati različite dokumente za različite objekte, kao i Odgovorna osoba koja će biti postavljena na nalozima za otpremu za dato skladište.
Ovde su takodje definisani i dokumenti fakturisanja vezani za konkretni objekat.
Definicija dokumenata avansnog plaćanja.
Koristi se promo kod - štikliramo ukoliko se na narudžbini koristi promo kod
Isporuka iz objekta obavezno polje - postavlja isporuku iz objekta kao obavezno polje na narudžbini.
Radi kontrolu limita - štikliramo ukoliko želimo da se vrši kontrola limita na narudžbini prilikom validacije.
Podešavanja grupe korisnika u ecommerce-u omogućavaju personalizovan pristup kupcima. Ovo uključuje postavljanje različitih nivoa pristupa, popustima ili posebnim ponudama za određene korisničke grupe, čime se poboljšava korisničko iskustvo i podstiče lojalnost kupaca.
Podešavanja načina plaćanja u ecommerce-u omogućavaju kupcima različite opcije za sigurnu i praktičnu transakciju. To uključuje integraciju različitih platnih procesora, kao što su virmansko, pouzećem ili American Express, kao i prilagođavanje sistema za obradu plaćanja i postavljanje sigurnosnih protokola kako bi se osiguralo pouzdano i efikasno procesuiranje transakcija kupaca.
Definišemo jedinstveni ID načina plaćanja i naziv načina plaćanja, kao i kojim grupama korisnika je navedeno plaćanje dozvoljeno. Zatim biramo i podešavamo akciju prilikom prijema ("Kontrola limita" ili "Prebaci u status").
Ukoliko je izabrana akcija prilikom prijema "Prebaci u status", iz padajuće liste statusa, biramo koji je željeni status u koji treba da prebacimo primljenu narudžbinu. Ukoliko je izabrana akcija prilikom prijema "Kontrola limita", sistem će obaviti kontrolu definisanog limita za subjekta i odraditi jednu od sledeće dve akcije:
1) Prebaciti narudžbinu u izabrani status ukoliko kontrola limita nije otkrila prekoračenje limita ili dugovanje,
2) Prebaciti narudžbinu u status blokirano ukoliko je limit prekoračen.
Takodje biramo odgovornu osobu koja će biti dodeljenja predmetu koji je prešao u status "Blokirano" kontrolom limita, kao i podešavanje komentara koji će biti poslat klijentu kao obaveštenje zašto je narudžbina blokirana.
Podešavanja dugovanja u ecommerce-u omogućavaju precizno praćenje i upravljanje dugovanjima kupaca. To uključuje postavljanje sistema za automatsko obaveštavanje o neplaćenim fakturama, definisanje rokova za plaćanje, kao i prilagođavanje politika povlastica za duže rokove plaćanja. Ovim podešavanjima omogućava se efikasno rešavanje finansijskih transakcija, unapređuje se likvidnost preduzeća i poboljšava korisničko iskustvo.
Podešavanja defaultnih izvora za predmete koji stižu sa Web shopa, kao i podešavanje defaultnog izvora za predmete kreirane u backoffice-u. Takodje postavljanje defaultnog follow-up-a za izvore.
Podešavanja dokumenata u ecommerce-u, omogućavaju tačno i efikasno upravljanje transakcijama. Kroz pravilno označena polja, prodavci mogu precizno pratiti porudžbine i izdati fakture kupcima, čime se obezbeđuje transparentnost u procesima kupovine i fakturisanja. Ove podešene labele olakšavaju kupcima praćenje svojih narudžbina i pravilno upravljanje finansijskim dokumentima.