#styles# #fonts#

Baza znanja

  • Osnove
  • Prodaja
  • Upravljanje projektima
  • Podrška
  • HR
  • Nabavka
  • Marketing
  • Automotive
  • Podešavanja procesa
  • Website
  • Platforma
  • Klijentski portal
  • Developer
  • Problemi
  • Setup
  • Struktura sajta
  • Page builder
  • Navigacija
  • Prodaja
  • Ulazni računi
  • Radna mesta
  • Servis
  • Email komunikacija
  • Postavke
  • Projekti
  • Katalog proizvoda
  • Cenovnici
  • Kalkulacija projekta
  • Trebovanja
  • Flota
  • SLA
  • Subjekti
  • Zapošljavanje
  • HR
  • Kontrolne table
  • Blog
  • Definicija templejta
  • Kontrolne table
  • Standardni templejti
  • Segmentacija
  • Predmeti
  • Podrška
  • Zaposleni
  • Narudžbine dobavljaču
  • Katalog proizvoda
  • Help Desk
  • Cenovnici
  • Radni nalozi
  • Ponude
  • Narudžbine kupaca
  • Situacije
  • Prodaja
  • Baza znanja
  • Ecommerce
  • Evidencija prijema
  • Odsustva
  • Finansije
  • Subjekti i kontakti
  • News letter
  • Podešavanja
  • Integracije
  • Database
  • Kampanje
  • Editor
  • Transakcioni dokumenti
  • Onboarding
  • Tenderi
  • Nabavka
  • Multiple company user
  • Nabavka
  • Fakturisanje
  • Nalozi za otpremu
  • Operacije
  • Akvizicija
  • Održavanje
  • Fakturisanje
  • Projekti
  • Osnovne definicije
  • Forme
  • Test
  • Cloudflare
  • Klijentska aplikacija
  • Api integracije
  • Registracija
  • Brendovi
  • Web sajt
  • HR
  • Fleet
  • Fiskalizacija
  • Zadovoljstvo klijenata (Customer satisfaction)
  • Odsustva
  • Narudžbine
  • Dugovanja
  • Jedinice mera
  • Help desk
  • Prodaja
  • Kreiranje novog predmeta
  • Dodavanje dashboarda
  • SQL
  • Wrapper
  • Komponente
  • Wrapper
  • Osnovno
  • Pantheon
  • Cenovnik delova
  • Vozila
  • Registracija
  • Nabavka vozila
  • Billing planovi
  • Ponude
  • Klijentski ugovori
  • Tipovi ugovora
  • Ulazni računi
  • Servisi
  • Templejti vozila
  • Cenovnik guma
  • Google
  • Workflow
  • Komponente
  • Templejti
  • Narudžbina
  • NoSQL
  • Grafovi
  • Podaci
  • Nabavka
  • Projektna ponuda
  • Poreske stope
  • Otvorene stavke
  • Dilerske ponude
  • Narudžbenice
  • Vrste proizvoda
  • Avansi
  • Komunikacija
  • Katalog prozvoda
  • Stilizacija
  • Tabele
  • Atributi
  • Moj eRačun
  • Cenovnik hotela guma
  • Templejti guma
  • Štete
  • Leasing ugovori
  • Fleet settings
  • Kratkoročni najam
  • Primopredaje
  • Tekstovi
  • Kazne
  • Brendovi
  • Postmark
  • Messaging
  • Code
  • Detaljan prikaz proizvoda
  • Widgeti
  • Prijemi
  • Valute
  • Dokumenti
  • Fakture
  • Projektne ponude
  • Izdavanja
  • Zadaci
  • Države
  • Custom code
  • Korpa
  • Pravila
  • Narodna banka Srbije
  • Tipovi goriva
  • Kilometraže
  • Tipovi finansiranja
  • Fakturisanje
  • Servisni partneri
  • Tipovi vozila
  • InfoBiro
  • Resursi
  • Regioni
  • Termini
  • Magacinski prenosi
  • Aktivnosti
  • Poštanski brojevi
  • Report
  • OpenAI
  • Kategorije vozila
  • Infobip
  • Aktivnosti
  • Deobni modeli
  • Kalkulacija utroška
  • Plan realizacije
  • Skladišta
  • JS Code
  • Portali
  • Dupliranje predmeta
  • Predmeti
  • Ananas
  • Back office
  • Biblioteka
  • Fontovi
  • Struktura podataka
  • New node
  • Kreiranje podataka
  • Cookies
  • SQL
  • Front office
  • Njuškalo
  • Shopster
  • Marketing
  • Kreiranje formulara
  • Meni
  • Main.js
  • Subjekti
  • Aaa
  • Kontakti
  • Predmeti
  • Nalozi za otpremu

    Proces otpreme, prenosa i dostave realizovane narudžbine uz svu propratnu logiku i dokumentaciju.

    Kontrolne table

    Kontrolna tabla naloga za otpremu izlistava 2 grupe:
    1) Nalozi za izdavanje
    2) Nalozi za interni prenos
    Kontrolna tabla ima filtere predmeta po klijentima i po ljudima, kao i pretragu po statusu. Predmete takodje možemo filtrirati po specijalno izabranom vremenskom periodu.

    Kreiranje naloga iz narudžbina

    Predmet naloga za otpremu kreira se iz kontrolne table naloga za isporuku na narudžbini koja je dospela u taj status. Nalog će biti smešten u grupu "Izdavanje" ako je u prikazanom dashboard-u kliknuto na dugme Nalog za isporuku, a u grupu "Interni prenos" ako je kliknuto na dugme Nalog za prenos.

    Predmet naloga za otpremu kreiran iz narudžbine inicijalno je stavljen u status Kreiran nalog. Nalog koji je po tipu "Izdavanje", neće imati popunjeno polje Prenos iz objekta jer se vrši direktno izdavanje iz izabranog objekta.

    Nalog koji je po tipu "Interni prenos" imaće popunjeno i polje Prenos iz objekta kako bi se znalo iz kog skladišta se vrši prenos.

    Dokument naloga

    Dokument naloga za otpremu kreiran je i popunjen stavkama koje smo otpremili sa narudžbine.

    Tok procesa

    Nalog za otpremu koji se kreira kao novi predmet ili koji se kreira iz narudžbine inicijalno stiže u status KREIRAN NALOG.

    Nalog iz ovog statusa može biti ODBAČEN ili ako je roba fakturisana on prelazi u status FAKTURISANO. Takodje, roba može biti spremljenja i da čeka na fakturisanje i tada se nalazi u statusu SPREMLJENA ISPORUKA.

    Fakturisanje vrši promene statusa naloga i to na sledeći način:

    1) Ako se fakturiše "Interni prenos", nalog moše preći u jedan od sledeća dva statusa:
    a) ZAVRŠEN PRENOS - ako je prenos uspešno odradjen i roba je prebačena sa skladišta na skladište.
    b) SPORNA ISPORUKA - ako je iz bilo kog razloga prenos neuspešno odradjen (npr. nedostatak robe, nepoklapanje serijskih brojeva...)

    2) Ako se fakturiše "Izdavanje", nalog može preći u jedan od sledeća dva statusa:
    a) FAKTURISANO - ako je roba uspešno fakturisana i odradjena je fiskalizacija
    b) SPORNA ISPORUKA -
    ako je iz bilo kog razloga otprema neuspešno odradjena (npr. nedostatak robe, nepoklapanje serijskih brojeva...)

    Nalog iz statusa FAKTURISANO prelazi u statuse:
    PREUZETO U OBJEKTU - ako je kupac preuzeo robu u objektu,
    U ISPORUCI - ako je roba poslata na isporuku,
    ISPORUČENO - ako je roba uspešno isporučena.

    Nalog takodje u bilo kom trenutku može biti ODBAČEN. Odbacivanje naloga promeniće status robe i predmeta narudžbine po kojoj je nalog napravljen.

    Workflow dijagram

    Promena statusa narudžbina

    Promena statusa naloga za otpremu ("Izdavanje" i "Interni prenos") i rad na nalozima simultano menja statuse narudžbine iz koje su nalozi nastali.

    Tako će "Interni prenos" koji je uspešno izvršen i prebačen u status ZAVRŠEN PRENOS isto tako prebaciti narudžbinu iz statusa ČEKA PRENOS u status:
    1) NALOG ZA ISPORUKU - ako postoji roba koja još uvek nije izdata po toj narudžbini,
    2) NALOG SKLADIŠTU - ako je sva roba izdata i čeka se fakturisanje.

    Ukoliko je tip "Izdavanje" i uspešno je izvršena otprema robe, status naloga prelazi u FAKTURISANO a status naružbine se menja u FAKTURISANO - ako je sva roba po dokumentu narudžbine izdata i fakturisana.

    Fakturisanje

    Fakturisanje se razlikuje po tipu izdavanja.
    Za "Interni prenos", fakturisanje se vrši po posebnim dokumentima prenosa iz skladišta u skladište.
    Za "Izdavanje", fakturisanje predstavlja kreiranje računa i fiskalizaciju.

    Saznajte više
    #scripts#